En kanon bra helg:)

Som jag skrev i förra inlägget så var det party hos min kusin som tagit lärarexamen..
Vi åkte dit kl 16:00 då bjöd dom på buffé och fíka sen kom min kusins kompisar ca kl halv 7.
Och då började partyt med bra musik,dans, gott att dricka och vi hade det allmänt trevligt.
Blev att åka till harrys kl 00:00 och där träffade vi en del folk vi känner och det var trevligt:)

Igår blev det stallet en sväng sen bara ta det lugnt:)

Idag ska jag till stallet nu kl 13:00 och sen blir det att gå upp till min och L:s lgh en sväng och sen träffa F.
Det är döperiod när det gäller jobbfronten men brukar bli mer framåt våren.
på onsdag är det löshoppning på förmiddagen och förhoppningsvis  följer F med och tar lite bra bilder på min häst:)
Och på onsdag eftermiddag kanske fika med min kusin Jennie och eventuellt träffa nån mer av mina vänner om tiden räcker till..
Det är planerna för denna vecka än så länge hihi..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som en bra planering;) Puss

2009-01-19 @ 16:34:18
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0