Idag....

blev det att gå upp kl 6:15 och blev hämtad kl 6:45 för att ha stall jouren..
Det gick fort med morgon sysslorna först fick hästarna morgonmaten, sen ut med dom i hagen och sedan var det att mocka hos alla ridskolehästarna + min häst, fixa höpåsar till kvällen och bara sopa och fixa iordning..
Vi blev klara med allt detta kl 10:30 och så delar vi på jobben i eftermiddag/kväll så de två andra tjejerna tar och släpper in hästarna och ger dom lunch kl 15:00 så tar jag kvällsfodringen (höpåsarna) kl 19:00 med hjälp av min bror som ska få se min häst:)
Och det märx att man har dålig kondis blev helt slut efter mockningen fick tom mjölksyra i armarna vid sista boxen jag mockade..


Nu ska jag greja lite hos mina föräldrar..
Ha en bra dag!
Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Älva

ojoj va duktig du är:)fy tusan för att mocka skit, väger ju bly:(

2009-01-06 @ 16:46:36
URL: http://nogg.se/fairytale
Postat av: Katja

Haha..jaa..jag kommer nu ihåg varför jag vägra ha stalljour och betala lite mera i hyra istället;)Puss

2009-01-06 @ 17:11:10
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0