Tiden bara...

springer iväg det känns som att man får mkt gjort men skulle vilja göra mer hihi...

Idag har det varit full fart först så åkte jag till stallet sen åkte jag och F till en annan killkompis på en fika
och nu sitter jag vid datorn en stund hihi...
Ikväll blir det party jag ska till karin på lite förfest och sen antagligen ut en sväng på puben:)

Fick höra en sak idag av en vän som jag inte blev så glad över om vad en annan vän sa om mig för ett tag sen..
Men tydligen så hoppar man mellan att vara vän och typ andra handsvalet igen och är sååå trött på sånt..
Ha mig som vän eller inte orkar inte vara nåt andrahandsval eller festutfyllnad.

Nu ska jag ta en kall öl och fixa mig iordning:)
Hoppas ni andra får en bra kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Det låter inget bra gumman.. vi får ta en fika i veckan om du har tid för det puss

2009-01-04 @ 18:33:44
Postat av: Jozzan

Usch då gumman. Har du försökt reda ut det med personen i fråga då? IBland kan ju saker o ting missuppfattas. Jag tror du har en påse med kläder o sånt här tjejen. kram på dig

2009-01-04 @ 20:17:38
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Hannele

Hej

Tack för en trevlig kväll i lödags, och hoppas att vi syns en annan gång. Tänkte försöka komma nån dag och hälsa på Lena på jobbet och passa på och spanna in din Crazy Emmy ;)



Kram

2009-01-05 @ 13:33:26
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa
Postat av: Karin

Det är rätt gumman, så ska det absolut inte vara!! Stå på dej!! Fan va nice det va i lördags :D Kramar

2009-01-05 @ 14:35:59
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful
Postat av: Katja

Ja men herregud du har så rätt så! Tiden bara flyger iväg! Tänk om man bara kunde stoppa tiden, krypa ner i soffan och få njuta av allt som händer;) Hoppas du hade kul i lördags!! Och nej du ska inte gå med på det där:( Säg ifrån!!!! PUSS

2009-01-05 @ 21:42:25
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0