Ännu en lugn helg:)

Det här har även denna varit en lugn helg:)
I fredags jobbade jag två pass så när jag kom hem så väntade jag bara på att F
skulle komma hem sen somnade vi rätt tidigt..

På lördagen skjutsade F ut mig till stallet redan kl 08:00 och när jag var i stallet så åkte F
till Ikea och köpte sängen:)
Så när vi kom hem på eftermiddagen så hade F satt dit ben på sängen och fixat allt:)

Senare på eftermiddagen så åkte vi till tjällmo och sov där inatt..
Och på söndag förmiddag så skjutsade F:s föräldrar och jag honom till Askersund där han skulle möta
upp sina jobbarkompisar..
Så nu kommer F att vara iväg i tre veckor vid västkusten och jobba..
Och det är kul att han får åka iväg och jobba:)
Men jag kommer sakna honom jätte mycket hihi..
Men man kan säga att det var bra tajming för under dessa tre veckor så kommer
jag att jobba en hel del :)

Hoppas ni andra haft en bra helg nu ska jag fixa i lägenheten och så har jag tvättstugan..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

oj va länge han ska vara borta, kommer du vara lite sugen sen när han kommer hem hahah. Hoppas allt är kanon med dig! Puss

2009-07-05 @ 20:00:32
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0