Gratisbio

jag är medlem på Gratisbio och jag gick in och kollade mitt gratisbio konto igår och såg att jag nu
kan börja ta ut presentkort/biocheckar:)
Så vi får väl se vad jag väljer..

För er som inte vet vad Gratisbio är så är det en hemsida som går ut på att man samlar poäng och när man
har fått ihop en
viss mängd poäng så kan man växla in dom mot presentkort/biocheckar.
Man kan även delta i Gratisbios tävlingar:)


Bli medlem du också genom att klicka på bilden nedan.
Och blir du medlem via min länk så du 75 startpoäng:)



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Linda!

Mitt senaste blogginlägg handlar om dig.

Kram

2009-07-06 @ 18:59:55
URL: http://www.maddedunsater.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0