Nu jobbar...

jag nästan hela tiden känns det som hihi..
Mitt semestervick börjar nästa vecka och det är skönt att gå på schema så man vet hur man jobbar:)
Och mina första veckor bliblir rätt så tuffa väldigt många pass..
Hoppas mitt huvud vill hålla sig i schack i sommar:)

Vi fock veta för ett par dagar sedan att F ska åka iväg med jobbet i tre veckor till västkusten och jobba..
Och som tur är så är det under dom veckorna som jag jobbar som mest..

Jag jobbar nästan varje helg framöver är bara ledig helgen v 29 och v 34 alla helger därimellan jobbar
 jag.. Så jag håller på att försöka planera in nåt för mig och F helgen v 34 så vi kan åka iväg någonstans funderar på att boka in oss på ett vandrarhem som min familj bott på en del på somrarna när vi var små..
Det är i helsingborg och ligger i närheten av hamnen..

Denna helg blir fullspäckad på lördag ska jag hjälpa till i stallet då det är tävlingar och senare på eftermiddagen så ska jag och F köpa sängen på ikea:)
Och natten mellan lördag till söndag kommer nog att bli i tjällmo och på söndag åker F iväg..

Nu ska jag städa lite..
Hoppas ni får en bra dag! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0