Mera jobb.

Nu börjar det verkligen att rulla in mer jobb:)
Tror aldrig att min mobil har mottagit så många sms på en vecka från min bemanning.
Det är iofs många korta pass men en del långa med hihi..
Idag fick jag ett sista minuten pass ska jobba kl 16-20 idag..
Längtar till mitt semestervick så man vet hur man jobbar så man kan planera lite mer och att man vet när man är ledig.
iofs förra året så blev man ju inbeordrad på lediga dagar så man vet ju aldrig:/
Har redan fått mitt schema och det är ett kanon bra schema i år:)

Vill tacka min bästa vän så himla mycket för att hon ställde upp för mig när jag inte hade några
pengar förra månaden.
Tror det var för första gången så var jag helt pank innan lön förra månaden.
men nu börjar de bra lönerna att rulla in så jag kan spara undan igen:)

Hoppas att det snart blir bättre väder!
Tydligen så kunde det bli så kallt som 5 grader imorgon ush..

Hoppas ni har en bra dag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0