Virrpanna hihi

Igår jobbade jag mellan 7-10 och trodde att jag skulle vara ledig resten av dagen så jag fick ett ryck och började städa gamla lgh.
Tack vare mina föräldrar och F så är flytten från lägenheten helt klar:)
De fixade det mesta medans jag jobbade.
Men då mitt uppe i städningen fick jag ett sms från min bemanning där det stod en tid och ett datum trodde det var lördagens datum så jag fortsatte att städa..
Kom på efter ca en timme att datumet gällde samma dag, virrpanna som jag var,
 så det var bara för mig att vila en
timme och iväg och jobba 16-21.
Så som jag skrivit tidigare så börjar det att rulla på med jobb..

Imorgon är det ju val så jag måste ta mig iväg och rösta när jag nu ska hinna det:/
Jobbar kl 8-16:30 men får väl försöka ta ut min rast.
Vet inte ännu vem jag ska rösta på men rösta ska jag göra ialf hihi..

Nu ska jag iväg och jobba igen 12-18.
Hoppas ni andra får en bra helg:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0