Att det alltid...

ska krånla när man ska göra någonting hihi..
Jag har nu väntat på mitt bredband och telefon ett tag det skulle vara inkopplat den 20.e.
Vi har ringt till kundtjänst och ena minuten så är det inkopplat och andra sekunden inte.
Så idag gick jag in till telia butiken i stan så de fick ringa till telia support..
Jag har lämnat korrekta uppgifter om var det ska kopplas in men trotts detta så fick jag svaret att de försöjt koppla in det i min grannes lgh "suck".
Men eftersom det var telia som gjiort fel så ska de fixa allt på nytt men det kan ta upp till 10 dagar så tills dess har jag fått låna ett mobilt bredband..
Så nu sitter jag hemma och surfar lite hihi.
Skönt att slippa att gå till mina föräldrar så fort man ska ut på nätet.

nu ska jag greja lite.
Väntar på att F ska komma hem från jobbet:)

Kommentarer
Postat av: Hannele

Visst ska det alltid krångla??? Nu är är alla hästar ohalta och ser bra ut, ja då är det snöstorm...



Önskar mig vackert väder och värme...



Ha det gott!!

2009-03-27 @ 10:22:10
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa
Postat av: Katja

Ja sånt är livet tyvärr;) Inget ska gå smärtfritt! Men tur fick du ju låna ett sånt där mobilt, så slutet gott ellr va heter det;) Puss

2009-03-27 @ 10:40:22
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0