En kanon bra helg:)

Denna helg blev en kanon bra helg:)
I fredags blev det lugnt och bara vara hos mina föräldrar på kvällen och äta grillat och dricka gott:)
På lördagen kom mina föräldrar till lägenheten och hjälpte mig med lite smågrejer.
Och på eftermiddagen fick jag ett samtal från en jobbarkompis jag och F blev bjudna dit på en kopp kaffe.
Och hon har westernhästar så medans F och en killkompis till henne pratade så red vi ut en sväng:)
På kvällen blev det att gå på fest hos karin och det var jätte kul!!
Och sen ut på harrys en sväng.

Vaknade dock på söndagsmorgonen genomförkyld och feber.
Så det var bara ut till hästen och mocka och sen hem och bädda ner sig.
Min skötare har lovat att ta hand om Emmy några dagar så jag kan vila ordentligt.

Hoppas ni andra haft en bra helg.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0