Flytten..

blev igår istället för i helgen, min pappa fick flyttrycket så vi flyttade allt till nya lägenheten igår:)
Mina föräldrar tyckte att det var skönt att få flytten överstökad redan igår så man har helgen på sig att komma iordning.
Jag har redan börjat komma iordning med hjälp av mina föräldrar och F.
Men jag har inte fått något internet eller telefon ännu så ser ni mig inte på msn så mycket så är jag i min lägenhet.
Kommer att vara hos mina föräldrar och låna deras internet då och då hihi.

Så idag blir det att pyssla lite i lägenheten och jobba kl 14:30-21:30:)
Och jag är ledig hela helgen:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul för dig med nya lägenheten :-)

Kommer upp en dag å spanar in den....Ha det bra i helgen !!!....Lotta

2009-03-06 @ 13:23:47
Postat av: Katja

Låter kanon det gumman:) Skönt och få ordning till nästa vecka! Jaa..nu verkar kommentarena funka:) Hoppas du får en kanon helg!!! PUSS

2009-03-06 @ 13:31:47
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0