Om helgen.

Helgen blev en ganska lugn helg:)
I fredags jobbade jag till kl 21:30 så det blev hem till nya lgh där F väntade på
mig med en kall öl på bordet:) Lite senare kom David på besök med sin tjej för att kolla
vart jag flyttat. Så det blev med andra ord en trevlig hemmakväll.

Lördagen började med att storhandla på Citygross och hann även med att gå in på travshoppen för att köpa en ny sadelgjord.
Direkt efter citygross så blev det till stallet för att mocka och fixa lite.
Sen hem och fick spänningshuvudvärk så jag fick vila ett par timmar.
Och har nog aldrig somnat så tidigt som kl 23:00 på en lördag på hur länge som helst hihi..

Söndagen började med en mysförmiddag framför tv.n sen en hel eftermiddag i stallet där jag fick sällskap av en väns syster.

Och idag har jag jobbat:) Ska även jobba imorgon.

Hoppas ni andra haft en bra helg,

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

skönt o somna tidigt ibland oxå gumman :) Hoppas du trivs bra i din nya lgh nu! Puss o kram

2009-03-10 @ 01:48:05
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful
Postat av: Maria

Hej Linda! Grattis till nya lägenheten! Hoppas att du kommer att trivas. Har Agnes flyttat med eller bor hon kvar hos Anette?

vänliga hälsningar, Maria

2009-03-11 @ 19:48:21
URL: http://www.dalhemskogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0