Trött!

Nu är jag så himla trött tror att jag somnar tidigt ikväll hihi..

Idag har jag haft jouren i stallet.
Jag blev hämtad kl 07:00 och sen var det bara att fodra,släppa ut hästar och mocka.
Jag och den tjejen jag hade jouren med var båda febriga och småförkylda men vi mockade otroligt nog i rekord fart.
Kl 10:00 åkte vi till Heda ridklubb där vi kollade på när ett par tjejer från stallet tävlade i dressyr och det gick bra för dom båda.
F och hans son kom förbi och höll mig sällskap:)
Efter tävlingen åkte vi tillbaka till stallet och släppte in hästarna och kl 17:00 red jag lektion på min häst Emmy och det gick jätte bra;)
Sen var det bara kvällsfodringen kvar och fick skjuts av Maggan hem.
Som tur är så har dagen gått fort.

Har feber igen så det blir nog att sova snart, om jag kan hihi.

Hoppas ni andra haft en bra helg.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0