Händer allt den 23.e Maj??

Det verkar som att allt ska hända 23.e Maj..
¤ Den dagen kommer jag att ha fullt upp hihi..
Var tvungen att byta min stalljour från nu på söndag tills lördag den 23.e maj.
Men dom jag har jouren med tar hand om eftermiddag insläpp och kvällsfodring så jag behöver bara vara där på förmiddagen..

¤ Min mamma ska på kattutställning och ville att jag skulle följa med men det blir lite tajt om tid för det.

¤ Fick sms inbjudan från mina jobbarkompisar att de ska ha personalfest och att jag är bjuden och tackade nej.

För denna dag ska jag gå på F & Ä.s bröllop på eftermiddagen och katja kommer till stan och vill umgås med henne så mycket som möjligt:)
Efter bröllopet får man väl se vad som händer om det blir festande och utgång eller ej!?
Min pojkvän och jag pratade om att ha lite mellanfest mellan bröllopet och isåfall om folk vill ut på puben.
Men men man får se vad som händer hihi...


Kommentarer
Postat av: Katja

Ääääh såklart vi ska ut på kvällen;) I alla fall jag:) Och du har du glömt att vi skulle gå på stan på förmiddagen hahah. Du får skaffa dig en klon;)

2009-05-11 @ 20:57:46
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0