Lite snabbuppdatering:)

Sedan förra inlägget har det väl inte hänt så mycket förutom att jag och F har varit sjuka..
Åkte på kräksjuka/maginfluensa natten mellan söndag till måndag:(
Och har haft så himla ont i kroppen och feber, med andra ord så har vi varit jätte sjuka..
Men nu mår jag mycket bättre och även F.

När jag har varit frisk så har jag jobbat lite grann, det är en döperiod nu med jobb fick tom ett sms om det
idag.. Många timvikarier är oroliga och det har även jag varit för det har varit för lugnt med jobb.
Men det brukar vända i december..
Har redan blivit bokad till dagen innan jul och till julafton fick jätte bra tider:)

Och har även varit en del i stallet och min häst Emmy har hoppat två gånger med ryttare på ryggen och det har gått kanon bra..

Min medryttare Bella har varit en ängel och pysslat om min häst när jag varit sjuk, men även Tove har tagit hand
om henne..

Imorse blev jag väckt av F med thé på sängen och han hade även tagit tag i att städa köket.
Så idag nu när jag blev piggare på eftermiddagen så passade jag på att storstäda lägenheten från topp till tå.
För nu när man varit sjuk till och från så har jag inte orkat städa på säkert två till tre veckor.
Det kändes skönt att få det gjort idag:)
Imorgon blir det tvättstuga och stallet, har inget jobb inbokat vad jag vet ännu..

Godnatt på er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jozzan

aha, fast jag har fått mitt nya anställningsbevis och där står det inget om det, samma lön som vanligt står det. Jag kan ta en fika när som :D Har inget inbokat nästa vecka. Du då?

2009-11-25 @ 20:22:13
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0