Shoppat lite Ed hardy kläder idag.

En kompis mamma säljer blandannat Ed hardy kläder som jag fick första tjing på idag.
Så det blev tre plagg, ett till F och två till mig:)
Se bilderna nedan.




Det blev en piké till F


Denna snygga tub dress till mig


och denna snygga klänning till mig..


Just nu sitter jag och bara tar det lugnt framför datorn.
Har inte hunnit blogga så mycket även om jag skulle vilja..
Jag jobbar en hel del och är även i stallet en hel del:)

Nu ska jag greja lite med min dator innan jag ska sova.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vill oxå ha edhardy kläder!!!! =(

2010-05-01 @ 00:44:53
URL: http://izziegustafsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Är det dyra kläder?

2010-06-08 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0