Sugen på att resa bort:)

Har haft som lite tradition att resa bort efter mitt semestervick är slut.. Är så sugen igen och F är också sugen så det ser ut att bli en sista minuten resa för oss:)

Jag har varit i cypern,turkiet cypern igen och marocko.
Men det är ju medelhavet som gäller och på sista minuten finns typ cypern och turkiet så vi får väl se...

I övrigt är det fullt upp, min häst ska gå på kvalitén den 4/9 och jag jobbar fram till 3/9 vad jag vet...

Nu ska jag greja lite..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Tack så mycket :D lite sent svar från mig hehe.

Vart i Turkiet har du varit? Vi ska till Side om 1 månad ca.

2010-08-25 @ 14:09:29
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Det ska jag göra :D

Vad shoppade ni för nåt då? Var det dyrt? Hur var maten? Tusen frågor hehe KRam på dig

2010-09-23 @ 08:54:51
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0