Hur lyckas man nästan alltid köpa måndagsexemplar?

Vår nya tv som vi köpte visade sig att det var ett pixelfel så nu kom LG.s reparatörer och hämtade tv.n.
Det kan ta upp till tre veckor innan vi får tillbaka tv.n..

Men hur lyckas man nästan alltid köpa såkallade måndagsexemplar?
Jag har haft min galma tv, dator, mobiltelefoner inlämnade som har varit problem med = måndagsexemplar.

Jag börjar tröttna på att köpa nåt nytt som man får lämna in.

Nu ska jag snart till stallet..
Hoppade Emmy på lektion igår och hon var jätte duktig..
Och F.s son red på Emmy igår och hjälpte mig med allt som att borsta och leda ut henne i stallgången:)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra med henne om jag ska ta henne på lina eller kanske rida ut en sväng..

Nu ska jag gå till mina föräldrar en sväng..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0