Snabb uppdatering

Som jag skrivit tidigare har jag haft fullt upp senaste tiden med jobb, stallet mm..
Men det har även hänt en del..
För det första så gör min häst enorma framsteg just nu så med medryttare ska nog tävla min häst i hoppning redan i sommar..
Jag rider lektioner och hoppar en del jag med:)
Hoppas bara på att våren kommer snart så man kan rida ut..

För det andra så kom min pappa hem till oss för ett tag sen och sa att vi ska flytta, jag fattade ingenting men min pappa sitter med i bostadsstiftelsen platens styrele..
Och just nu har/hade de en ungdomskampanj för oss som är under 25 år som innebär att man kan få en 2.a eller 3.a för bara 2500 kr/månaden tills jag fyller 25 år och det är ju mer än ett år tills dess.
Och dom räknar på den som är yngst så man kan ha en sambo.. 
Vi pratade med platen och nu vips så ska vi flytta till en 3.a..
Och tack vare att en vill ha vår nuvarande lägenhet så kan vi flytta redan 1.a april.
Så här går det undan..

Annars så jobbar jag en hel del och tyvärr så har jag inte haft tid eller orkat ringa till många av mina vänner..
Jag har i snitt sovit tre timmar per natt nu ett tag pga nya grannar så det ska bli skönt att flytta.

Min chef ringde under förra veckan så jag har sommarvick i sommar igen:)

Nu ska jag försöka sova..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0