I helgen blir det Jobb & Fest!!

Ja i helgen ska jag jobba en dag ialf alltså imorgon lördag 7-16:30, sen på kvällen så ska vi till Jozzan på födelsedagsfest, hann köpa presenten idag hihi...

Annars blir det nog en rätt så lugn helg.

Just det Sofie & Leo kom hit en sväng det var sååå kul att träffa Leo det var väl över ett år sedan sist..
Leo åkte inom ett par timmar men sofie sov kvar här vi satt och spelade kort och snackade över en kall öl:)

Angående min bloggtävling som jag funderat på så kommer jag att hålla den så fort jag fått in alla mina poäng på
gratisbio, jag har kommit upp i värvningspoängen måste bara vänta på att själva poängen ska komma in det verkar
ta lite tid ibland hihi.

Ha en bra kväll!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Få gratis smink eller presentkort genom att samla poäng! Bli medlem på gratismakeup genom att klicka här nedan så får du 50 poäng som välkomnspresent!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=19411

2008-08-15 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0