Segt idag.

Idag har jag varit sååå seg och trött:(
Ibland känns det som att man har feber ibland:(

Idag åkte jag till stallet kl 13:00 med ett par av stalltjejerna och i stallet så mockade jag innan
de släppte in hästarna..
Efter insläppet borstade jag min häst som var täckt av lera.
Efter borstningen så sadlade jag henne och satte på henne nya tränset jag köpte som passade perfekt.
Sedan longerade maggan henne i ridhuset och hon gick jättefint så imorgon ska jag till stallet vid samma tid.

Ikväll ska jag till F och ta en öl det ska bli gott ( lill lördag idag fniss).
Hoppas ni andra haft en bra dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

Utmanad! läs min blogg för vidare info! Kram Jennie

2009-01-18 @ 01:28:38
URL: http://jennie121.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0