Ingen bra dag:(

Dagen började inte så bra med migrän:(
Men fick åka och jobba med migrän kl 8:00-16:30 för det fanns ingen annan att
ringa in:(
Men som tur var så var det lugnt på jobbet..

När jag slutade hämtade F mig på jobbet sen iväg och kolla till Emmy som bara går och äter och har det gött..
Hem och duscha sen iväg och rösta och sen till stan där vi mötte F.s föräldrar..
Sen hem till mina föräldrar en sväng där min mamma var på pms humör och hade en sån där dag då linda får ta imot all skit men men jag börjar bli van..
Min bärbara vägrar hon ge mig idag så jag ska hämta den imorrn, orkar inte med tjurighet och att allt är mitt fel.
Min bror är ingen ängel och vad de säger mycket att han inte ska få ditt och datt men de säger inget till honom.
Och om dom säger nåt till honom så bryr han sig inte ändå.

Så efter det så åkte vi hem och jag började rensa i min garderob efter ca 2 timmar ringer min pappa och undrar hur dags jag kommer till dom och äter ikväll?!
Fattade inget men pappa ville att jag skulle komma så nu är jag här och nu helt plötsligt så får jag nog ta hem min dator och mamma är nu helt plötsligt jätte snäll?!

Nu ska jag snart hem och sova..
Just det såg att mitt bredband hemma äntligen hoppat igång:)

Hoppas ni haft en bra helg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vet hur det känns :)

2009-06-07 @ 22:07:00
Postat av: Hannele

Jo min mamma bruka också ha PMS-humör... Men det är bara att gilla läget och ge dom en blomma så bli dom glad igen... Hhihi...

Och sen få vi hoppas att din migrän släpper...



Ha det bra!!!

2009-06-08 @ 17:29:18
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0