Köpte ett par saker på sminkpartyt

Det var ett bra sminkparty hemma hos mina föräldrar..
Det var mycket folk som kom och en del köpte en hel del med produkter.
Vi fick testa lite smink och hudvårdsprodukter och jag köpte en foundation som var jätte bra och
så köpte jag en 2-in-1 Body Wash & Shave som både är en duschcreme och bra vid rakning den förhindrar att man
kan få irriterande hud efter/under rakningen.
Märket heter Mary Kay och det är ett rätt dyrt märke, jag köpte bara dessa två prudukter men det var ett par
på partyt som handlade för över 2500 kr.

Här är bilder på det jag köpte:





Kommentarer
Postat av: Katja

Sminkparty är skoj:) Men just det där märket tycker jag väl inte så mycket om, känns inte mycket bättre än många andra märken och fruktansvärt dyrt! Puss

2009-06-25 @ 11:27:57
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0