Ont i halsen:(

Denna helg blev ju inte direkt som planerad..
Tog bort min tillgänglighet för jobb denna helg för att jag och F tänkte hitta på nåt och bara
ha myskvällar.
Men det blev som så att jag har ont i halsen och febertoppar och F har feber och är genomförkyld..
Men vi har tagit det lugnt i helgen ialf sovit mycket och kollat en del på tv..

Vi åkte bara och kollade till Emmy och så åkte vi till stan en sväng igår för att möta upp F.s pappa som cyklat vätternrundan.
Men efter det så var det bara hem och bädda ner oss igen.
Men framåt kvällen så kände vi oss piggare så vi tog ett par öl men sen så blev det att sova igen..

Idag känner vi oss bättre så vi får hoppas att man blir frisk snart.
Vi åkte en sväng till min mormor och sen åkte vi och köpte säng och det blev en 160 säng.
Så fort jag får lön så blir det ikea för att köpa sängstome och lite småprylar till lägenheten.
Och nu är min gamla lägenhet städad och klar så jag lämnade nyckeln idag..
Har jobbat så himla mycket sista tiden så har tyvärr inte kommit iordning ordentligt ännu i nya lägenheten..
Får hoppas att jag får vara ledig lite denna vecka så jag hinner med lite mer..
Jobbet ringde nyss fick två tider denna vecka att jobba än så länge, måndag och tisdag.

Nu ska jag greja lite men hoppas ni andra haft en bra helg.
Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0