Om helgen mm

Trodde att jag skulle få stressa hur mycket som helst i helgen men det blev inte så farligt ändå hihi..
På Fredagen jobbade jag till kl 20:00 och efter jobbet åkte jag till Karin där Katja och Micke oxå var:)
Så kul att träffa katja igen det kändes som en evig het sen trotts att vi träffades på kryssningen för inte så länge sen hihi..
Vi festade lite hos karin och sen gick vi ut en sväng till brygget, det blev inte så sent vi var väl hemma runt kl 01:00 tiden..

På lördagsmorgonen blev jag hämtad av tjejerna som jag skulle ha stalljour med..
Och det gick fort i stallet så jag var hemma ganska skapligt..
Blev att åka till stan en sväng innan jag och katja skulle iväg på bröllop..
Och Älva och Fredrik var så fina!!
Och sermonin gick super fort hihi..

Jag har tyvärr inga bilder på brudparet så jag hänvisar till Katjas blogg det var hon som hade med sig kameran hihi...

Efter bröllopsmiddagen gick jag och katja hem till mig där Karin och F väntade på oss:)
Så det blev lite fest här och det kom mkt folk en del väntade och en del oväntade kom.
Blev inte så länge ute sen tröttheten tog ut sin rätt efter en tuff jobbvecka och stalljour..
Men det var allt som allt en bra helg:)

Annars denna vecka så blir det inte så himla mkt jobb vad jag vet ialf.
Ikväll ska jag rida lektion bara annars en lugn dag för min del.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0