Rätt så lugn helg:)

Denna helg blev en ganska lugn helg..

På torsdagskvällen åkte jag och pojkvännen till tjällmo för att vara hus/kattvakt.

Och på fredag morgon så skjutsade min pojkvän mig till mina föräldrar kl 06:00 då Gunilla, Elin och Kattis skulle hämta oss strax efter kl 06:00 för att åka till Ullared:)
Och i Ullared så hittade jag mycket saker till hästen till kanonbra priser:)
Ingen av oss hittade inte så mycket kläder till oss tjejer men herrkläder fanns det massor snyggt, så vi alla handlade mest dom hihi..
Vi åkte hem kl 15:00 så blev inte så himla sena hem.
När jag kom hem så blev det att åka till tjällmo igen där min pojkvän fixade grillat och en kall öl.

På lördagen åkte vi först till hästen så jag fick mocka sen hälsade vi på hos min pojkväns kusin i godegård och satt i solen och drack kaffe och kollade på deras hästar..
Senare på eftermiddagen fick min pojkvän åka och jobba några timmar så jag passade på att vila hos mig.
Blev bjuden till karin men tyvärr var jag för trött för att komma dit..
Har varit så trött sista dagarna tror det beror på pollenet:(

Idag tar jag det lugnt har bara varit i stallet och mockat hos hästen en sväng.

Hoppas ni andra haft en bra valborgshelg.
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja med det låter ju som en trevlig helg du och POJKVÄNNEN haft;) Du får ha det bäst så hörs vi snart! Puss

2009-05-06 @ 08:04:37
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0