Min mammas silversmycken!

Är hos mina föräldrar nu och sitter och kollar på alla min Mammas hemgjorda silver smycken.
Hon är sååå duktig och gör sååå fina saker.
Just nu är hon inne i en sötvattenspärl period hon gör dessa halsband, örhängen, ringar, armband
på löpande band. Just att blanda sötvattenspärlor och silver är snyggt speciellt när man vet att hon gjort dom själv.
Och inget smycke är det andra likt heller hihi..

Sa till henne för ett tag sen när hon undrade vad hon kan göra av sina smycken så sa jag till henne att hon kan väl sälja lite.

Så jag har själv köpt ett par halsband....

Nu är det lite synd eftersom silverpriset ( metervaran ) bara ökar hela tiden,
Så min mamma tar 250-300 kr för ett halsband men det är det värt;)
Armbanden tar hon tror det var mellan 120-150 kr. Örhängen vet jag inte hon gör inte så många
förutom det som jag hade i min tävling:)
Ringar har hon gjort till mig men det är lite svårt att göra till andra utan mått.

Här är 2 st bilder på vad hon gjort.

 

Vet inte hur tydliga bilderna är för det är sååå svårt att ta bilder på silver.

Nu ska jag kolla igenom hennes låda igen och se om jag hittar nåt mer hihi.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Fasen gumman du glömde bli medlem genom min länk på graitsmakeup ju hihi. puss

2008-08-28 @ 17:35:01
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0