Skänninge Marknad & Kräftfiske

Som jag skrev i tidigare inlägg skulle vi åka till skänninge marknad och precis när jag skrivit förra inlägget så fick
vi sms av Jossan som undrade om vi skulle åka dit.
Så vi hämtade upp henne efter hon slutat jobba.
Som även hon skrivit i sin blogg så var det massa Getingar ush.
Men jag och min pojkvän köpte bara lite chips, chilinötter och min pojkvän köpte en plånbok.
På vägen till bilen hoppade vi in på ÖB och köpte bubbelkuvert som jag måste ha till mina autografauktioner.
Sen åkte vi till Mc´donalds för att äta och fick vänta säkert 30 min för att få maten de var tydligen bara 2 st i köket...

Sen åkte vi förbi en klädbutik i verkstan och Jossan gick hem därifån medans jag och min pojkvän åkte till Bocksjön för
att möta upp mina föräldrar som fiskar kräftor de tog även med sig katterna:)
Vi tog med oss smilla i båten med kopplet så nu är hon en sjökatt hihi hon var lugn och nyfiken.
Även mammas katt mysan var oxå ute i båten men hon är så tuff att hon ska nästan hoppa i vattnet hihi.

Nu ska vi fixa med tradera kolla gärna in Mna auktioner

Ps: Jossan tack för idag det var jätte kul att ha med dig till marknaden.


Kommentarer
Postat av: Katja

oj 30 minuter, hoppas ni fick maten gratis då, det har ni rätt till! Puss

2008-08-07 @ 15:22:27
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Tack själv gumman!

2008-08-07 @ 19:16:03
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0