Känns bra...

att ha börjat lite med hästar igen:)

Min mamma berättade en sak som jag inte tänkt på att för många år sen när jag var mkt på Morf och
Nyrk stall så mådde jag bra och mådde jag inte bra så åkte jag till hästarna och kom hem glad igen:)
Och det stämmer nog för nu när jag varit med den här tjejen hos hennes hästar så mår jag mkt bättre,
jag har inte lika mkt migrän och känner mig gladare.
Igår hälsade jag på den här tjejen på hennes jobb i nyckelby stall och det var jätte kul!!
MEn vad sugen jag blev av att köpa en av hästarna där hihi...

Idag har det varit lugnt väntar på att en vän ska komma hit vi ska till simhallen en sväng och sola & Basta.

Hoppas ni haft en bra dag,,,
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Älva

hehe det blev mer än att bara sola o basta igår^^ jösses, jag hade baksmälla när jag vaknade:P

2008-11-06 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0