Om 8 dagar får vi hem kattungarna:)

Idag var jag hos mina föräldrar en sväng och mamma och jag pratade en del om kattungarna och kom på
att det bara är 8 dagar kvar tills vi får hem dom;)

Imorgon ska jag på after work en sväng med en eller flera vänner...
Jag ska träffa mina vänner redan kl 15:00 då after worken börjar på harrys.
Glömde skriva oxå att Vi är bjudna på fest hos ett par vänner men eftersom vi ska iväg
på lördagen så blir det bara en snabb after work.

Och på lördag är det kalas med min pojkväns släkt och senare på kvällen möta upp karin och tjejen som vi rider hos.

Nu har vi börjat räkna ner allihopa till kryssningen 29 dagar kvar hihi.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Älva

okej, antar att ni inte kommer hit fest imorgon då:( hade varit kul annars

2008-11-13 @ 19:55:59
URL: http://nogg.se/fairytale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0