Idag...

blir  fullt upp.
 
Idag ska jag:

♦ Packa klart till Turkiet resan.
♦ Hämta mina inneskor från ett av mina timvick.
♦ Till apoteket
♦ Fixa lite här hemma
♦ Till mina föräldrar och plandera lite inför resan

Sen bara ta det lugnt ikväll..

Blir upp tidigt imorgon då jag äntligen fått en tid hos Neurologen..
Som jag skrivit i mina tidigare inlägg så blir min migrän bara värre och värre så
förhoppningsvis kan de ge mig nån ny förebyggande medicin som fungerar ( det gjorde inte den förra jag testade ).
Och så hoppas jag på att bli sjukskriven en kortare tid så jag kan få VILA, har knappt haft nån ork sen jag var inlagd:(

Men på fredag så blir det Turkiet och bara sola, bada, shoppa, äta & dricka gott och ta det lugnt.

Jaha om man ska ta sig i kragen och göra lite då hihi.
Skriver mer senare.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0