Lite om Gratisbio, Gratismakeup & Gratiskläder

Det är en del vänner som har frågat om dessa sidor som jag är medlem i som Gratisbio.se, Gratismakeup.se och Gratiskläder.se.

Jag skriver lite  nedan om dessa sidor:

♦ Gratisbio.se som jag ganska nyligen blev medlem i går ut på att samla poäng genom att tex. Värva vänner, delta i olika tävlingar, eller besöka hemsidor som finns på gratisbios hemsida.
När man har samlat ett visst antal poäng så kan du byta poängen mot gratis  presentkort eller biocheckar. 
Jag skriver som sagt bara lite kort om dessa sidor så om du vill läsa mer om Gratisbio eller registrera dig klicka HÄR. för att komma till deras sida.
( Gratisbio kan man även se i fler och fler bloggtävlingar och för att delta i vissa bloggtävlingar så skall man vara medlem på gratisbio. )

♦ Gratismakeup.se blev jag även här medlem i för inte så länge sedan.
Denna hemsida är ganska ny och går ut på att samla poäng genom att tex: Värva vänner,
besöka hemsidor mm. och byta poängen mot gratis presentkort på kicks. Klicka HÄR för
att läsa mer eller bli medlem du med!

♦ Gratiskläder är även denna sida ganska ny och går ut på även denna att samla poäng
genom att tex: värva vänner, besöka hemsidor mm.
och där efter byta poäng mot presentkort.
Klicka HÄR för att läsa mer eller bli medlem du med!
 
Dessa sidor har ett par saker gemensamt att för att byta poäng mot tex presentkort skall man komma
upp i vissa poäng som sagt så kan ni läsa mer på respektive hemsida.
När du blir medlem på någon av dessa sidor så får man 50 poäng som ny medlem:)

Så det var lite om dessa sidor!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0