Vår katt löper.

ja nu är jag hos mina föräldrar och vår katt smilla är här oxå.
I bilen hit berättade mamma att Smilla är kär = att hon löper för första gången.
Tycker faktiskt synd om henne för hon verkar inte riktigt fatta vad hon har för känslor.
Hon åmar sig på golvet och gnyr och skjuter upp rumpan och värkligen spänner sig...
Tog upp henne i min famn hon känns som spagetti i framdelen av kroppen ( typ lam)
och rumpan bara spjälar upp sig... Som sagt tycker lite synd om henne...
När löptiden är slut om ca 7-10 dgr så ska vi ringa till vetirinären och se om vi kan få en tid
för sterilisering.. Denna katt skall Inte få några kattungar även om jag får erkänna att jag är
lite sugen på det eftersom hon är en Norsk skogskatt hihi..
Men men vi har kommit överens om att hon ska steriliseras.

Har nu försökt att vila men det går inte har sån himla spänningshuvudvärk 8 inte min vanliga migrän).

Skriver mer senare. puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa tycker det låter vettigt att hon ska kasteras, bäst så för hennes egen del oxå, inget kul o åma sej sådär.. men tror det ska gå fast hon löper, pröva o ring vetrinären! Kram

2008-09-04 @ 16:38:07
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0