Äntligen har jag internet igen:)

Imorse kom en Tekniker från telia så efter mycket om och men så upptäckte denna tekniker två fel.
Ett fel var när han skruvade i telefonjacken var att det uttaget som hans apparat indikerade på var första jacket inte var det utan det i vardagsrummet efter lite skrivande var det..
Sen fick jag lämna tillbaka mitt modem och fick ett nytt som nu fungerar:)

Nu sitter jag hos mina föräldrar, ska snart till stallet för att rida lektion:)

Nu längtar jag också till lördag när vi ska på kryssning..
Väntar på samtal från min pojkvän för eventuellt måste han gå på utbildning på lördag så han kanske inte
kan följa med:(
Det finns bara en chans för honom att gå denna utbildning men hoppas den är på fredag eller så istället..'
Väntar och hoppas!!!

Nu ska jag greja lite men hoppas ni får en bra dag:)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0