Om helgen:/

Denna helg började ganska bra i fredags.
Mötte en killkompis David ute på harrys och vi tog en öl och pratade lite.
Sen gick vi till brygget en sväng där jag träffade en killkompis som jag inte träffat på 3-4 år.
När puben stängde så berättade han var han bodde och det var på vägen hem till mig så vi gick hem till honom en sväng och pratade lite.
Och när jag skulle gå hem så ville han följa mig hem men eftersom han var så berusad och trött så sa jag att jag skulle gå hem själv.
Och taxi hade fullt upp eftersom pubarna nyligen stängt, så jag skulle  få vänta upp till en timme på taxi.

Halv vägs hem kom det någon från min högersida så jag såg inte vem det var ( har ett synbortfall åt höger) han ville iallafall ha min plånbok och jag sa Nej och då gav han mig en smäll på käken. Men i ren reaktion så sparkade jag personen och sprang hem till min pojkvän, som efter ett tag följde mig hem.
För första gången på länge så blev jag så rädd och chockad att jag bara grät.
Uppfattade inte just då vad som hänt med förstod det ett tag efter.
Det brukar inte vara likt mig att bli rädd, jag brukar vara stark.

Har gjort en polisanmälan men eftersom jag inte såg personen så kommer dom säkert inte att hitta personen som gjorde det.
Mår nu ganska bra har nu bara ont i käken, trodde jag skulle få fläskläpp men det har inte blivit så farligt ändå har bara ont i käken.
Men efter allt skit som det står om i tidningarna om misshandel/våldtäkter mm så kom jag ganska bra undan ändå.
Blir bara så irriterad på att man inte ska få gå hem utan att man ska behöva vara rädd att det ska hända nåt!

På lördagen åkte vi med min häst på löshoppningsträning på vreta gymnasiet och hon var jätte duktig.
Jobbade 16-20 och somnade direkt när jag kom hem.

Tack till er som ringt idag!
Har tyvärr inte varit så social har haft migrän hela dagen.
Har bara orkat åka till stallet med min pojkvän en sväng.

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från ullared och jag åker dit på fredag:)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Älva

Ojoj!fy fan!fattar inte vad människor nu för tiden styr med?Hoppas du återhämtar dig snart vännen, usch va läskigt det måste vart:( ringer inte dig och beklagar då du har migrän och hellre vill sova.tänker på dig!kram

2009-04-26 @ 20:46:03
URL: http://nogg.se/fairytale
Postat av: Madelen

Det finns verkligen idioter till allt! Men det var ju bra att du skyddade dig sj. Puss och Kram

2009-04-28 @ 07:30:41
Postat av: Frida

Oh shit, fan vad läskigt.

Huuu..

2009-04-28 @ 14:25:54
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0