Vad trött jag blir på vissa personer!

Jag brukar sällan skriva om sånt här men nu är jag så himla irriterad på vissa personer.

Jag har i tidigare inlägg skrivit att jag har har/haft fullt upp sista tiden med jobb, hästen mm och har tyvärr inte samma tid att höra av mig längre.
De flesta av mina vänner har förstått det men har även fått massa sura sms/samtal från massa personer som undrar om jag är sur på dom att jag inte hör av mig på samma sätt längre.
Jag är  INTE sur på någon jag har bara inte samma tid att höra av mig längre!

Men till vissa av personerna så tycker jag väl att varför ska jag alltid höra av mig?! kan inte ni höra av er nån gång?
och istället för att bli sura på mig? eller undra om jag är sura på er.

Som sagt jag är inte SUR på någon!
Men blir irriterad när jag får såna samtal/sms.

Hoppas ni andra haft en bra helg!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Helena

försök se det som en komplimang att folk saknar dig :) men dom säger det lite konstigt

2009-04-06 @ 00:08:12
URL: http://chickachickabee.blogg.se/
Postat av: Madde

Det var bra att du fick en bra helg =) Kunde ju tyvärr inte komma för att jag fick jobba som inte är helt ovanligt just nu!

2009-04-07 @ 22:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0