Jobbat natt..

Det var ett bra tag sen man jobbade natt så hade nästan glömt hur det är att jobba natt hehe..
Jag sitter vid datorn på jobbet just nu..
Slutar jobba om en timme sen blir det hem och försöka hålla sig vaken en stund till så jag kan vända dygnet rätt igen..
Och dricka morgon kaffe med en vän som ska hämta mig på jobbet kl 7:00..
Är otroligt nog fortfarande någolunda pigg men en del av det har jag väl kaffet att tacka;)

Nu ska jag greja med det sista på jobbet innan morgonpersonalen kommer kl 7:00..

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin blogg! gjorde precis ett inlägg om turkiet, ska resa dit i höst och vill ha tips på ställen man kan besöka eller hru shoppingen är. Om du har vart där får du gärna tipsa =)

2009-08-22 @ 22:19:57
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0