Liseberg:)

Det blev en liten impulsresa till liseberg i helgen som var:)
För att göra en lång historia kort så hade jag egentligen planerat min hel lediga helg så att
jag och F skulle hitta på någonting men han fick jobba på lördag morgon..
Pratade med John tidigare i veckan och han undrade då om jag ville följa med till liseberg..
Så när jag fick reda på att F skulle jobba så ringde jag john och sa att om det fanns plats för mig så kunde jag nu följa med..
Så på lördag förmiddag hämtade john mig och så hämtade vi även Ellen och Carro..
Det var jätte kul på liseberg förutom att det var 30-45 minuters kö till nästan alla attraktioner..

Här är lite bilder från Liseberg:)
(skriver lite under bilderna)


Carro och Ellen i bilen på väg till liseberg
¨

John


John och Carro vid första åket som blev lisebergsbanan (eller vad den heter)


John, Carro och Jag efter första åket


Carro lite blot efter Colorade och blev ännu blötare efter flumride

Lägger upp fler bilder på facebook när det går har haft problem att lägga upp bilder på facebook ikväll..

Nu ska jag snart sova..
Godnatt pussar  på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0