En kanon bra helg:)

Denna helg blev en kanon bra helg!

På fredagen jobbade jag hela dagen från 7:00-21:00 och när jag slutade så hämtade F mig på jobbet..
Sen hem och ta en kall öl och kolla på film, somnade gott efter filmen hihi..

På lördagen så åkte vi till vadstena där vi träffade Ragge med sin dotter..
Vi kollade på medeltidsmarknaden och fikade:)

På vägen hem stannade vi till vid onoff och köpte oss ett guitar hero.
Så kvällen bestod av cider, guitar hero och så bara ha det gött..
Ragge kom förbi och spelade med oss och även david och min jobbarkompis Anette med killen kom en sväng.

Och på söndagen så kollade vi till min häst sen var det att jobba igen 11:45-21:15 och hade minst sagt fullt upp på jobbet..
På kvällen åkte jag förbi hos mina föräldrar som hade vänner på besök och de planerade en rolig fest så de klädde ut sig och jag fick ta kort som de skulle ha till festinbjudningkort..
Jag skrattade så jag grät när jag tog kortet kommer nog på men för livet hihi..

Idag sov jag länge så mina föräldrar väckte mig så sent som kl 14:00 har inte sovit så länge på hur länge som helst..
Ikväll ska jag nog till maggan en sväng och se om vi kan boka cypernresan till mig:)

Hoppas ni andra haft en bra helg!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0