Försöker...

ställa upp för en vän så gott det går just nu..
Fick dåligt samvete idag..
Det är så här för att göra en lång historia kort så är det en vän
som sovit hos mig ett par nätter pga en del omständigheter.
Personen har fått sova hos mig ett par nätter tidigare också..

Men när jag jobbar så vill inte jag att denna person ska vara i
min lägenhet när inte jag är hemma..
Fick dåligt samvete att säga att jag får höra av mig senare när jag slutat jobba och så har jag varit sjuk
och haft migrän och sen jobbar jag rätt mycket  nu..
Och jag är skyst och bjuder på mat och sånt tom cigg även om min ekonomi är inte den bästa just nu..
Självklart ställer jag upp om det kör ihop sig för någon av mina vänner men jag försöker ställa upp för
denna person så gott jag kan..

Fick ännu mer dåligt samvete när personen lunkade mot stan och säger att personen är deprimerad
men jag fösöker verkligen göra så gott jag kan..
Och tydligen så är det bara jag som bryr mig..
Men jag jobbar som idag 16-20 och imorgon 8-20 så jag måste hem ikväll och sova..

Jag vet inte vad jag kan göra för att få personen att må bättre heller just nu är jag så himla förvirrad?!

Nu måste jag verkligen dra till jobbet..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

personen uppskattar säkert det du gör och det låter som du ställt upp så mycket du kan precis som en vän ska göra, låter som du inte kan göra så mycket mer.. kram

2009-07-10 @ 21:30:53
URL: http://chickachickabee.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Har personen i fråga inga föräldrar den kan bo hos i stället? Låter som en jobbig sits.

2009-07-17 @ 09:36:16
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0