Glad och mår bättre igen.

Idag känner jag mig bättre igen..
Lustigt med alla febertoppar som kommer och går.
Får kontakta läkare om det fortsätter såhär..

Är så glad pga av två saker för det första så fick min pojkvän jobbet i norrköping.
och för det andra så ska jag åka till cypern i slutete av september om flyg finns 27:e september.
Och så åker vi hem tillsammans den 4.e oktober om det finns platser kvar på det flyget vi kollat på..

Annars så kommer nog dagarna att gå fort jobbar mycket from nästa vecka fram tills v 34..
Min pojkvän börjar sitt nya jobb på måndag så vi båda kommer att jobba en hel del..

Nu ska jag dricka kaffe..
Hoppas ni andra har en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0