Vad glad jag blev...

när jag kom hem efter jobbet och kollade kommentarer i min blogg.
Det är så här att för ett tag sen så halkade jag in på en blogg och det visade sig att
hennes häst är även den av Irco Marco stammen..
Så jag mailade ett par bilder på min häst och nu har hon lagt upp den bilden på sin blogg:)
Om ni vill se hennes inlägg så klicka HÄR.

Idag har jag jobbat 16-21 och imorgon börjar mitt semestervick så nu blir det mycket jobb framöver..
Känns som man jobbar hela tiden hihi..
Men som katja sa till mig idag så¨får man passa på att jobba så mycket som möjligt nu för i höst så vet man ju aldrig hur mycket jobb det blir.

Nu ska jag sova snart eller försöka ialf är så uppe i varv efter jobbet..
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket! Vad kul att du gillade mitt inlägg. Jag tycker att den bilden på din häst är så himla fin.

Kramar

2009-07-06 @ 22:33:27
URL: http://www.maddedunsater.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0