Börjat flytta:)

Nu har jag äntligen börjat flytta:)
Jag och mamma fick ett ryck igår och flyttade ner alla köksgrejer i skåp,
flyttade även ner allt som var i garderoberna med..

Så nu är det så gott som bara möblerna kvar att flytta ner..
Ska bli så skönt med en 2.a..
Har kollat på en säng också antingen blir det en 140 säng eller en 160 säng beroende på vad jag får
plats med eftersom att sovrummet inte är så stort.

Lägenheten blev jätte fin efter renovering av delar av köket och hela badrummet.

Det har börjat rulla in lite jobb igen så här ser mitt jobbschema ut hittills:

Idag är jag ledig från jobbet så får väl se om mina föräldrar orkar hjälpa mig med möblerna.
F jobbar tills kl 21:00 idag så han kan tyvärr inte hjälpa till..

Imorgon blir det att jobba tre delade pass: 7-10, 12:30-16:00, 16:15-21:15
Torsdag: Ledig
Fredag: 7-10
lördag: 12-18
Söndag: 8-16:30

Fick även veta igår att jag får två veckor till att jobba i sommar:)
Så jag jobbar v 28-35 i sommar.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Vadå 140 säng? Såklart du ska minst ha 160 helst 180 när ni är två. Om det är en 2:a med sovrum där inte en 180 säng får plats och ni ska bo där 2, ibland tre personer känns det ju lite korkat och ta den lägenheten;)

2009-06-03 @ 07:54:28
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0