En kanon bra dag:)

Idag har det varit en kanon bra dag och vi har hunnit med en hel del idag..
F med sin son och jag åkte först till tjällmo och fikade sen bar det av till linköping och vi hittade en säng som vi ska
köpa under veckan när jag fått tillbaka mina pengar från engelmöbler..
Och vädret idag har varit kanon bra så när vi ändå var i ikanohuset så hoppade vi in på cubus och köpte
en bikini och så köpte vi linnen till F..
Så på vägen hem så stannade vi till och badade och vad skönt det var med ett svalkande dopp:)

Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt och kolla på tv:)

Hoppas ni andra också haft en bra dag i det fina vädret..
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter underbart det gumman:)Fast idag känns det som man smäääälter bort:/ Men man ska inte klga nu när värmen äntligen ä här;) Puss

2009-06-29 @ 14:16:40
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0