Lugn Midsommar helg:)

Midsommarhelgen blev en lugn helg..
På fredagskvällen hämtade F och hans son mig och så
åkte vi till tjällmo där vi skulle vara husvakt/kattvakt åt F.s föräldrar.
Vi grillade och kollade på tv och bara tog det lugnt..

På lördagen så jobbade jag 11-21 så F skjutsade mig till jobbet och hämtade mig på kvällen och
så åkte vi till tjällmo och kollade lite på tv och somnade tidigt..

Jobbade även på söndagen 8-20 så det blev att jobba och sen blev det att sova hos mina föräldrar och vara husvakt/kattvakt
för att de var i göteborg och såg ACDC konsert..

Så om man sammanfattar denna helg så har den varit lugn och skön midsommar med jobb ( bra betalt storhelg)..
Och en hel NYKTER midsommar blev det också och det käns bra

Nu kollar jag på Inside Man på tv.3 och den filmen är jätte bra har sett den en gång tidigare.
Sen kommer jag att sova gott är så seg och lite småförkyld.

Godnatt pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0