Mensvärk!

Ush vilken jävla mensvärk jag åkt på!!
Bara för att jag missat mina p-piller i två dagar så får man mens..
Har inte haft min mens på säkert 3 -4månader tack vare mina p-piller..
Och denna mensvärk är nog det värsta jag haft ( vad jag kommer ihåg)..

Och humöret har väl inte varit det bästa heller idag, vi blev väckta av att F.s mobil ringde och han fick sticka iväg och jobba tidigare..
Han hann bara åka och jag slumrade till så började min mobil att ringa och få sms..

Jobbade ett kortpass idag och vi fick ett nytt schema till semestervicket och det körde ihop sig totalt men efter att ha pratat med  min chef så löste det sig det ända är att jag kommer bara att vara ledig en ´helg på mina 6 veckor till skillnad från det gamla schemat som jag skulle varit helt ledig varannan helg..
Men det är skönt att få jobba mkt i sommar trotts lite strul hihi..

Nu väntar jag på att F ska komma hem med pizza! och det ska bli sååå gott..

Man hoppas på att det kan bli bättre väder nu snart vill ha sol så man kan bli lite piggare..

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Katja

Usch mensvärk är inget kul:/ Jaha..det funka bättre då? Ska nog byta till det jag med! Kram

2009-06-11 @ 14:06:54
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/
Postat av: Karin

välkommen till klubben ;) mensvärk här oxå så det heter duga... BLÄÄ!! Kraam

2009-06-11 @ 18:28:40
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0