Dagarna bara springer iväg


Tiden och dagarna bara springer iväg, tycker inte att jag hinner med allt som jag vill hinna med..

Här kommer iallafall några bilder från cypern, har inte fått alla bilder från magda ännu hon har de första bilderna och jag har dom från sista kvällen, lägger ut några bilder här sen har jag fler på min FB.

Det var en kanonbra semester i cypern:)
Kommer att åka dit nästa sommar med magda igen..
Jag stormtrivdes med magdas vänner i cypern.
Så gott som alla dagar såg ut så här att man vaknade ca kl 13:00, sen blev det stranden eller shopping.
Sen var jag med magda när hon jobbade med hästarna..
På kvällen så åt vi på restaurang, sen kvällsfodra ca kl 22:00 och efter det så blev det till att börja med att vara
i magdas pojkväns pub för att efter det gå ut på nattklubb och tillbaka till puben när dom stängde för att gå ut på nattklubb igen..

Det blev lugnt ett par kvällar för när jag kom ner till cypern första dagen så var jag sjuk men efter lite cypernmedicin så blev jag frisk på ett dygn.
Så första kvällen blev lugn för mig kom i säng redan kl 12 på natten.
Och en kväll hade magda och jag filmkväll:)


Jag och magda i puben


Magda och hennes pojkvän Marcos (som kommer till kalla sverige snart)


Magda och den nya tjejen som skulle jobba istället för magda när hon är i sverige igen.


Andreas häller upp en beertower i puben.

Det var några bilder ialf..

Sedan förra blogginlägget så har det varit ganska lugnt hemma:)
Jag och F har haft lite myskvällar och så har jag jobbat en del och även ridit emmy en hel del..

just nu är jag på jobbet ska sova snart har sovande jour inatt:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Zafari

Du är utmanad!

2009-11-09 @ 23:33:07
URL: http://chickachickabee.blogg.se/
Postat av: Katja

Låter underbart det! Kram

2009-11-10 @ 11:53:04
URL: http://katjaofsweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0