Fattar inte...

hur fort tiden kan springa iväg.
Som idag jobbade jag mellan kl 9-16 och helt plötsligt så var det dags att gå hem
och jag undrade var tiden tog vägen hihi..

Annars i veckan har det varit fullt upp som vanligt..
Har jobbat en del och så varit i stallet en hel del men även har jag F och magda hittat på massa roliga saker:)

Och nu händer det mycket med min häst det går kanonbra att rida henne och vi hoppade henne för
första gången med ryttare under veckan:)

Ikväll blir det en lugn kväll och även en lugn helg ska både jobba och ha stalljouren..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Eller hur! Man borde kunna stoppa den på nåt sätt! Puss

2009-11-13 @ 10:23:21
URL: http://katjaofsweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0