Irriterad på Telia igen..

Som jag skrivit tidigare så har jag haft rätt mycket strul med telia sista tiden.
Och även mina föräldrar har haft det sista tiden men har aldrig tidigare haft problem..

Kom hem från jobbet vid kl 8:00 idag och då fungerade allt perfekt.
Sen när jag vaknade vid halv 12 så kommer jag inte ut på nätet det står ändast lokalt nätverk.
Och försöker jag komma ut på nätet så kommer jag bara in på bredbandsbolagets sida som bara ploppar upp och 
en sida kommer upp där de vill att jag ska godkänna avtalet???

Ringde till telia och de får ingen kontakt med mitt internet heller..
Så efter mycket tjafs att det skulle kosta närmare 1000 kr att få hit en jäkla tekniker så hotade jag med att säga ifrån mig telias bredband helt och hållet efter allt strul så behöver jag inte längre betala 1000 kr för en tekniker eftersom de helt plötsligt vill ha kvar mig som kund..
En tekniker kommer till mig i början av nästa vecka.

Ringde även till bredbandbolaget och frågade om dom kopplat in nåt bredband hos mig av misstag och det hade de inte gjort utan hänvisade mig till telia.

Som tur är har jag köpt en sån där comviq surf penna som man kan ladda på med dygns surf, veckosurf eller månadssurf som är himla smidigt för mig när jag tex jobbar natt och att man inte binder upp sig på nåt abonemang.

Men man blir ju så irriterad när det strular så mycket.
Har inte haft någonting imot telia i övrigt men sista tiden har det varit extremt mycket problem..

Är det bara vi som haft denna otur eller är det fler som har har/haft samma problem??

Annars idag har jag varit i stallet och pysslat med hästen..
Pernilla hjälpte mig att klippa/rycka emmys man så nu ser hon inte längre ut som en travare hihi..

Snart ska jag gå och lägga mig så man kan bli människa igen har bara sovit 3 timmar idag och varit vaken sen kl 7 igår morse..

Nu ska jag bara fixa lite mat..
Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Katja

Surf penna lät roligt hihi..tråkigt med strul! Puss

2009-09-18 @ 10:27:41
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0