Min Häst...

Var jätte duktig idag..
Longerade henne och hon var jätte duktig, hon brallade inte eller nåt och lyssnade
jätte bra på när jag ville att hon skulle skritta,trava, galoppera:)
Maggan red henne efter longeringen och hon var jätte duktik då med..
Jag ska börja rida henne så fort mina sår läkt..

Ville filma Emmy idag men det kan vara en fördel märkte jag att ladda batteriet till kameran hihi..
Filmar henne imorgon istället..

Imorgon kommer hovslagaren och så ska pernilla hjälpa mig att klippa/rycka emmys man så
hon inte behöver se ut som en travare.
Tar lite bilder imorgon om jag orkar..

Det blev en hel del jobb för mig idag, jobbade kl 8-11 i förmiddags sen blev det till stallet en sväng.
Sen jobba natten så började kl 21 och jobbar tills kl 7 imorgon bitti.
Så det blir att dricka mycket kaffe inatt..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0